En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 16 maj 2012

Skrattretande...

Det finns två saker jag verkligen inte gillar...
1. Att springa
2. Regn

Igår sprang jag.
Idag sprang jag i regnet.

Jag måste ju vara helt galen!

Det blev en runda på 5.5 km, mest snabb gång, men som sagt även lite spring!
Dock va ju Tekla med i vagnen och den är inte helt lätt att springa med. Hade kunnat fortsätta längre, men Teklas bajje-blöja stank ner hela byn.

Ja, jag ska inte trötta ut er med tränings-snack varje dag, det lovar jag! Ni lär väl märka om jag blir smalare eller inte:-)

Poängen med detta inlägg ligger i att det verkligen spö-regnade hela vägen och jag var helt dyngsur, när vi kom hem. När vi varit inne fem minuter slutar det regna, himlen blir blå och solen börja skina!
Skrattretande!

Nu ska jag pyssla om min sjukt förkylda dotter - Nä, hon blir verkligen aaaaaldrig frisk!

Kram Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar