En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

tisdag 25 juni 2013

Morgon-status

• Saknar min terapeut "I".

• Pratade med min nya psykolog - rimligt med prat-paus. Börjar hos henne efter hennes semester.

• Pratade med min läkare, höjning av antidepp, fortsatt sjukskrivning, hemläxa - liten promenad varje dag.

• Jag har duschat, tagit på jeans och parfym.

• Snart kommer Tina och fikar.




1 kommentar:

  1. Å Shopie..kramar.om å om å om igen..Beundrar dig för att du i dag tagit steget att ta parfym..duschat.tagit på dig jeans..Förstår att bara det e jobbigt för dig...Inte bara utan ett stort steg för dig vännen..Önskar så att jag kan.göra nåt för dig...Du e en kämpe..Stora kramen å all kärlek till dig/ christel

    SvaraRadera